شرایط اخذ نمایندگی

فعالیت در یک صنعت پایدار اقتصادی به انتخاب کارشناسان:
سال هاست که از صنعت بیمه، در کنار بانک و بورس به عنوان مهم ترین و تاثیرگذار ترین صنایع اقتصادی یاد می شود. یکی از ملاک های تعیین رشد اقتصادی هر جامعه در حال توسعه یا توسعه یافته، توجه به ضریب رشد و نفوذ این سه صنعت در میان مردم است.
هر چند که در تمام امور از ریسک و تخمین میزان شکست یا موفقیت در کاری صحبت به میان می آید، اما تخمین این ریسک و به کار بستن عواملی برای کاهش و مدیریت آن در صنایع اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
به عقیده بسیاری از کارشناسان ملی و بین المللی و همچنین با استناد به تحقیقات علمی انجام شده در سال های اخیر، از بیمه به عنوان پایدارترین، کم خطر ترین و پر سود ترین صنعت اقتصادی یاد شده است.

همکاری با بهترین شرکت بیمه به انتخاب بیمه مرکزی:
بیمه نیز از جمله فعالیت هایی است که در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد. حال باید بر این موضوع تاکید می شود که شرکت بیمه پاسارگاد سال های متوالی است که به انتخاب بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان برترین شرکت بیمه ای کشور شناسایی و معرفی می گردد.
پیوستن به این چنین شرکتی که در مدت کوتاهی که از فعالیت خود می گذرد توانسته بیشترین سهم بازار را از آن خود کند، افتخاری است که هر نماینده می تواند به عنوان یکی از عوامل موثر در پیشرفت خود به آن تکیه کند.

*گواهینامه و تقدیر نامه های بیمه پاسارگاد

قرار گرفتن تحت پوشش بیمه تکمیلی بیمه پاسارگاد:
از جمله مزایای منحصر به فردی که بیمه پاسارگاد برای نمایندگان بیمه عمر و تامین آتیه خود در نظر گرفته است، ارائه پوشش بیمه های تکمیلی برای این عزیزان است.
هر نماینده بیمه عمر به محض پیوستن به شبکه نمایندگان بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد تحت پوشش بیمه تکمیلی بیمه پاسارگاد بوده و از تمام منافع و مزایای این بیمه نامه برخوردار می گردد. همچنین هر نماینده برای اعضای خانواده خود نیز می تواند از این بیمه نامه استفاده کند.
*شایان ذکر است کلیه نمایندگان بیمه پاسارگاد از این پوشش فوق العاده برخوردار بوده و این امتیاز ویژه تنها از سوی بیمه پاسارگاد در کل کشور ارائه می گردد.

اخذ نمایندگی بیمه عمر بدون نیاز به دفتر یا محل کار ثابت:
بر خلاف سایر شرکت های بیمه که شما می بایست حتما قبل از عقد قرارداد و اخذ نمایندگی رسمی اقدام به تهیه یک محل ثابت تجاری یا اداری مانند دفتر یا مغازه برای محل کار خود نمایید، در شرکت بیمه پاسارگاد این امکان برای نمایندگان رسمی بیمه عمر و تامین آتیه فراهم شده است تا بدون نیاز به معرفی محل ثابت برای دفتر کار خود نسبت به اخذ نمایندگی مبادرت ورزند. همکاران گرامی می توانند بدون دارا بودن هر گونه محل اداری یا تجاری، نسبت به اخذ نمایندگی بیمه عمر اقدام نموده و کلیه امور و فعالیت های بیمه ای خود را به صورت سیار انجام دهند.

امکان فروش بیمه عمر در سراسر ایران و بدون محدودیت جغرافیایی:
بر خلاف اکثر شرکت های بیمه ای که شما را ملزم به فعالیت در یک شهر یا استان خاص می نمایند، در شرکت بیمه پاسارگاد برای علاقمندان به فعالیت بیمه ای هیچ گونه محدودیت جغرافیایی وجود نداشته و نخواهد داشت. علاقمندان و نمایندگان بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می توانند، بر اساس علاقه یا مقتضیات زمانی خود، در هر منطقه ای از کشور عزیزمان ایران اقدام به جذب و ارائه پیشنهاد بیمه نامه نمایند. همچنین شرایط به نحوی برای همکاران آماده گردیده که از امکان صدور لحظه ای بیمه های عمر در سراسر ایران برخوردار خواهند بود.

دریافت آموزش های بازاریابی و فروش بیمه عمر:
از جمله برتری های که باعث تمایز گروه آموزشی ما با سایر شرکت ها می شود، ارائه آموزش های جامع و مفید پیرامون مباحث بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سایر رشته های بیمه ای است. بر خود وظیفه می دانیم که هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی همکاران و نمایندگان خود را تنها نگذاریم و همیشه با ارائه جدیدترین راهکارها و با در اختیار قرار دادن جدیدترین مقالات آموزشی پشتیبان ایشان باشیم. چرا که به این موضوع ایمان داریم که موفقیت نمایندگان است که به موفقیت ما را دربر دارد و در این رابطه پایاپای تنها زمانی برای هر دو طرفین موفقیت حاصل می شود که در کنار هم و یار یکدیگر باشند.

شرکت در کارگاه های آموزشی و همایش های بیمه ای:
اصل پیشرفت و موفقیت متقابل از جمله مواردی است که ما سرلوحه کار خود قرار داده ایم و بر آن اعتقاد داریم. معتقد هستیم که موفقیت تنها با مشارکت همگانی و همکاری با یکدیگر امکان پذیر است و در جهت رسیدن به همین هدف، سعی خود را کرده و می کنیم تا به صورت ماهیانه و یا حد اکثر فصلی، کارگاه های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه عمر را برای همکاران و نمایندگان خود برپا نماییم و ذیل آنها علاوه بر معرفی جدیدترین روش های بازاریابی و فروش این بیمه نامه مفید و سودمند، به سوالات و مسائل پیش روی دوستان پاسخ مناسب دهیم.
*شرکت در این کارگاه ها برای تمام نمایندگان بیمه عمر پاسارگاد آزاد است.

دریافت کارمزد مستمر از فروش بیمه تا پایان زمان بیمه نامه (آیین نامه 54 بیمه مرکزی):
با پیوستن به نمایندگان رسمی بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد شما می توانید کارمزد هر بیمه نامه عمری را که صادر می کنید به صورت ماهیانه تا اتمام زمان بیمه نامه صادر شده دریافت کنید.
این نکته قابل توجه است که بازاریابان تنها یک بار به ازای هر بیمه نامه کارمزد دریافت می کنند اما با پیوستن به تیم نمایندگان رسمی بیمه عمر پاسارگاد، کارمزد ها به صورت دوره ای و تا زمان اتمام بیمه مدت مشخص (آیین نامه 54 بیمه مرکزی) به حساب شما منظور می گردد.
* شایان ذکر است که متقاضیان نمایندگی بیمه عمر از صدور اولین بیمه نامه، بیمه نامه به نام خود نماینده ثبت می شود و پس از برخورداری از کلاس ها و دوره های آموزشی و جذب حداقل 10 بیمه عمر، به جمع نمایندگان رسمی بیمه عمر پاسارگاد می پیوندند و کد نمایندگی بیمه عمر برای آنها صادر می گردد.
* کارمزده های نماینده بیمه عمر طبق ماده 4 آیین نامه 54 بیمه مرکزی ایران مستقیم از شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت می گردد.
(مطالعه بیشتر این آیین نامه کلیک کنید)

خدمتی صادقانه به تمامی دوستان، آشنایان و هموطنان:
هر فردی از جامعه مشغول هر کاری که باشد، در حال خدمت به خود و تلاش برای کمک به سازندگی و پویایی جامعه است و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم آیینه تمام نمای تلاش های فردی اعضای آن است. حال در این میان مشاغلی وجود دارند که کمتر با مردم به طور مستقیم در ارتباط هستند و بیشتر امور خدماتی را در پشت صحنه انجام می دهند اما بعضی دیگر از شغل ها، به دلیل ماهیتی که دارند مستقیما با مردم در ارتباط بوده و در تاثیر و تاثر با آنها به سر می برند. پزشکان، پرستاران، وکلا، معلمین، مشاوران و . . . از این جمله هستند.
فعالان صنعت بیمه نیز این افتخار را کسب خواهند کرد که در زمره مشاغلی باشند که در ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم هستند و همچنین فعالیت آنان هم به طور مستقیم و هم به طور غیر مستقیم ، خدمتگزاری به هم وطنان شریفشان است.

و مزیت های دیگر برای شما که قصد پیوستن به یک تیم فروش حرفه ای بیمه در ایران را دارید.

روند جذب و اعطای نمایندگی رسمی بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد :

1) تكميل فرم ثبت نام آنلاین و جذب نماینده بیمه عمر
2) بررسی فرم اطلاعات متقاضيان توسط ما
3) تماس با متقاضيانی كه فرم اطلاعات و رزومه آنها به تاييد بيمه پاسارگاد می رسد.
4) حضور متقاضيان در جلسه مصاحبه
6) گذراندن دوره دانش تخصصی بيمه عمر بیمه پاسارگاد
8) گذراندن دوره تخصصی بيمه1 و2، مبانی فروش و بازاریابی و … توسط تیم حرفه ای آموزش بیمه عمر پاسارگاد